• Volksdansclub voor liefhebbers

Volksdansclub voor liefhebbers

Als je het poëtisch wil zeggen, dan zou je kunnen spreken over ”Magie van oude streken, die ons als volk bijeen heeft gehouden gedurende de stormachtige dagen van onze duizendjarige geschiedenis”.

Feit is dat Bulgaarse dans en muziek, gewoonten en rituelen, van generatie op generatie zijn doorgegeven en nog steeds een belangrijke plaats innemen in de beleving van de mensen.

Als er wordt gezegd dat de ziel van een volk zich weerspiegelt in dans en muziek, dan geldt dat zéker voor het Bulgaarse volk!

In deze drukke tijd van moderne technologie en weinig lichamelijke activiteit is het leuk om af en toe je hart en lijf in beweging te brengen met folkloristische dansen. In onze volksdansclub kunnen mensen met uiteenlopende achtergronden en leeftijden zich overgeven aan deze magie!

Kom en dans met ons elk schoolzondag van 12:30 tot 15:00 uur in het gebouw van ”ABV”.

Het dansen wordt begeleid door de ervaren volksdansdocent …….

{youtube}oZ1h573uHTE{/youtube}